Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Toggle navigation
Notowania
Zwiń
Wyceny funduszy otwartych
Wyceny funduszy zamkniętych
Numery kont funduszy
Nasza oferta
Zwiń
Fundusze inwestycyjne otwarte
Generali Kapitał pod Ochroną
Fundusze SGB
Ziarnko do ziarnka
IKE/IKZE
Informacje i dokumenty
Zwiń
Jak wpłacać na fundusz?
Tabela opłat
Dokumenty
Aktualności
Baza wiedzy
Narzędzia
Zwiń
Kalkulator inwestycyjny
Aplikacja mobilna
Kalkulatory emerytalne
FAQ
Serwis Transakcyjny
O nas
Zwiń
O Generali Investments TFI S.A.
Kariera
Kadra
Kontakt
CSR
Kontakt dla mediów
Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Strona Główna
Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza lub wyraz
Wszystkie
Plik
Strona
Wszystkie
148
Aktualności
123
Fundusze
0
Informacje i dokumenty
7
Podstrony
1
FAQ
17
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie transakcyjnym dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq#question_136
W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo
danych
do logowania?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?
Po podpisaniu umowy o korzystanie z serwisu transakcyjnego w placówce sprzedaży na Twój adres korespondencyjny zostanie wysłana koperta z danymi do logowania - identyfikatorem i hasłem.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_140
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
Jakie konsekwencje grożą pracodawcy, gdy nie zgłasza wymaganych przez ustawę
danych
, udziela nieprawdziwych wyjaśnień lub nie prowadzi dokumentacji dotyczącej obliczania wpłat na PPK?
Strona Główna
FAQ
Jakie konsekwencje grożą pracodawcy, gdy nie zgłasza wymaganych przez ustawę danych, udziela nieprawdziwych wyjaśnień lub nie prowadzi dokumentacji dotyczącej obliczania wpłat na PPK?
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2347
Gdzie znajdę informacje na temat polityki prywatności Generali Investments?
Strona Główna
FAQ
Gdzie znajdę informacje na temat polityki prywatności Generali Investments?
Najważniejsze zagadnienia związane z prowadzoną przez naszą firmę polityką prywatności zamieszczamy tutaj.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/gdzie-szukac-informacji#question_150
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_135
Co to jest Serwis Transakcyjny?
Strona Główna
FAQ
Co to jest Serwis Transakcyjny?
Serwis Transakcyjny to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posia
danych
subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_100
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Strona Główna
FAQ
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja
danych
poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Na obecną chwilę, otworzenie rejestrów IKE/IKZE nie jest możliwe przez Internet.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/pytania-ogolne#question_98
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak mogę zmienić swoje dane?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę zmienić swoje dane?
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_2167
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich
danych
?
Strona Główna
FAQ
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji
danych
, aż do uruchomienia dostępu online.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppe#question_5271
Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę zmienić deklarację uczestnictwa, dane osobowe lub ustanowić osobę uprawnioną do środków zgromadzonych w PPE?
Wszelkie zmiany
danych
zawartych w deklaracji przystąpienia do PPE lub inne dyspozycje, np. wypłaty środków, możesz samodzielnie w Serwisie Transakcyjnym.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppe#question_5272
Czy informacja PIT 8C będzie udostępniana uczestnikom w formie papierowej czy elektronicznej?
Strona Główna
FAQ
Czy informacja PIT 8C będzie udostępniana uczestnikom w formie papierowej czy elektronicznej?
PIT 8C zostanie przekazany w takiej samej formie jak potwierdzenia transakcji.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/zmiany-w-opodatkowaniach-uczestnikow-funduszy#question_5414
Następna Strona