Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Toggle navigation
Notowania
Zwiń
Wyceny funduszy otwartych
Wyceny funduszy zamkniętych
Numery kont funduszy
Nasza oferta
Zwiń
Fundusze inwestycyjne otwarte
Generali Kapitał pod Ochroną
Fundusze SGB
Ziarnko do ziarnka
IKE/IKZE
Informacje i dokumenty
Zwiń
Jak wpłacać na fundusz?
Tabela opłat
Dokumenty
Aktualności
Baza wiedzy
Narzędzia
Zwiń
Kalkulator inwestycyjny
Aplikacja mobilna
Kalkulatory emerytalne
FAQ
Serwis Transakcyjny
O nas
Zwiń
O Generali Investments TFI S.A.
Kariera
Kadra
Kontakt
CSR
Kontakt dla mediów
Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Strona Główna
Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza lub wyraz
Wszystkie
Plik
Strona
Wszystkie
110
Aktualności
94
Fundusze
0
Informacje i dokumenty
2
Podstrony
0
FAQ
14
Co mam zrobić, gdy wpiszę błędny kod jednorazowy?
Strona Główna
FAQ
Co mam zrobić, gdy wpiszę błędny kod jednorazowy?
Jeśli błędnie wpiszesz kod jednorazowy, możesz go wprowadzić ponownie - liczba prób jest ograniczona do 3.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_120
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_124
Co się dzieje z pieniędzmi na PPK w przypadku rozwodu?
Strona Główna
FAQ
Co się dzieje z pieniędzmi na PPK w przypadku rozwodu?
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppk-dla-pracownika#question_2464
Komu przysługuje podwyższony roczny limit wpłat na IKZE?
Strona Główna
FAQ
Komu przysługuje podwyższony roczny limit wpłat na IKZE?
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ike-ikze#question_3939
W jakich sytuacjach i na jakich warunkach pracownik może wypłacić pieniądze z PPK?
Strona Główna
FAQ
W jakich sytuacjach i na jakich warunkach pracownik może wypłacić pieniądze z PPK?
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppk-dla-pracodawcy#question_2358
Ile PPK możesz mieć równocześnie?
Strona Główna
FAQ
Ile PPK możesz mieć równocześnie?
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppk-dla-pracownika#question_2445
Co się stanie, jeśli zamknę moje IKE lub IKZE przed osiągnięciem wieku emerytalnego?
Strona Główna
FAQ
Co się stanie, jeśli zamknę moje IKE lub IKZE przed osiągnięciem wieku emerytalnego?
Jeśli potrzebujesz sięgnąć po zainwestowane pieniądze wcześniej, jest taka możliwość
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ike-ikze#question_2967
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Czy jest możliwe założenie IKE/IKZE przez Internet?
Na obecną chwilę, otworzenie rejestrów IKE/IKZE nie jest możliwe przez Internet.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/pytania-ogolne#question_98
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Strona Główna
FAQ
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ike-ikze#question_2971
W jaki sposób mogę otworzyć
konto
w Serwisie Transakcyjnym?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
Strona Główna
FAQ
Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo lub telefonicznie.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_117
Czy mogę wypłacić środki zgromadzone w PPE przed osiągnięciem wieku emerytalnego lub nabyciem uprawnień emerytalnych?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę wypłacić środki zgromadzone w PPE przed osiągnięciem wieku emerytalnego lub nabyciem uprawnień emerytalnych?
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppe#question_5274
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć
konto
wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppe#question_5271
Następna Strona