Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Toggle navigation
Notowania
Zwiń
Wyceny funduszy otwartych
Wyceny funduszy zamkniętych
Numery kont funduszy
Nasza oferta
Zwiń
Fundusze inwestycyjne otwarte
Generali Kapitał pod Ochroną
Fundusze SGB
Ziarnko do ziarnka
IKE/IKZE
Informacje i dokumenty
Zwiń
Jak wpłacać na fundusz?
Tabela opłat
Dokumenty
Aktualności
Baza wiedzy
Narzędzia
Zwiń
Kalkulator inwestycyjny
Aplikacja mobilna
Kalkulatory emerytalne
FAQ
Serwis Transakcyjny
O nas
Zwiń
O Generali Investments TFI S.A.
Kariera
Kadra
Kontakt
CSR
Kontakt dla mediów
Inwestor indywidualny
Inwestor Instytucjonalny
Banki spółdzielcze
Zaloguj
Otwórz konto
pl
pl
en
Strona Główna
Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza lub wyraz
Wszystkie
Plik
Strona
Wszystkie
10
Aktualności
3
Fundusze
0
Informacje i dokumenty
0
Podstrony
0
FAQ
7
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Strona Główna
FAQ
Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_109
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_112
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
Tak, możesz to zrobić korzystając z formularza otwarcia konta online.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_111
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Strona Główna
FAQ
Czy mogę otworzyć lub przenieść z innej instytucji IKE lub IKZE przez Internet?
Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura".
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_133
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Strona Główna
FAQ
Jak przenieść IKE lub IKZE z innej instytucji do Generali Investments TFI?
Jeśli chcesz przenieść IKE lub IKZE do Generali Investments TFI
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ike-ikze#question_2971
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Strona Główna
FAQ
W jaki sposób mogę otworzyć konto w Serwisie Transakcyjnym?
Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/inwestowanie-przez-internet#question_102
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Strona Główna
FAQ
Jak mogę uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego?
Wystarczy otworzyć konto wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Cię przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
https://wwwtest.generali-investments.pl/contents/pl/banki-spoldzielcze/faq/ppe#question_5271
Następna Strona