Dziś moim gościem jest Joanna Hirsz-Kropińska, ekspertka od CEM (Customer Experience Management), która opowie o ty, czym jest CEM i dlaczego firmom opłaca się jego wdrożenie.
W odcinku usłyszycie:
- czym zawodowo zajmuje się Joanna,
- jakie były początki jej firmy,
- jaka jest różnica pomiędzy CRM a CEM,
- jakie korzyści przynosi firmie wdrożenie CEM,
- z jakimi innymi działaniami mylone jest CEM,
- kiedy klient może rozpoznać, że dana firma wdrożyła CEM,
- czy wdrożenie CEM jest kosztowne i od czego zależy koszt,
- jak firmom zwraca się inwestycja w CEM,
- dlaczego warto inwestować w CEM,
- co to jest NPS i dlaczego powinien być wysoki,
- kim jest promotor,
- jakie koszty wiążą się z wdrożeniem CEM,
- jakie czynniki wpływają na kosztowność wdrożenia,
- przykłady wdrożenia CEM z sukcesem,
- czy CEM zadziała także w przypadku tzw. wpadki wizerunkowej,
- dlaczego warto słuchać klientów.
Zapraszam do wysłuchania i komentowania.
Treści prezentowane w podcastach "Po Ludzku o Pieniądzach" są opiniami prowadzącego i jego gości i odzwierciedlają ich osobiste poglądy. Nie należy interpretować ich jako opinii lub stanowiska Generali Investments TFI S.A. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za trafność oraz kompletność informacji przekazywanych przez prowadzącego i jego rozmówców.