Telefonicznego
pod numerem dedykowanej infolinii emerytalnej
22 355 46 71(od pon. do pt. w godzinach 09:00 – 17:00)
Mailowego
pod adresem
emerytalne.generali-investments@psat.pl(od pon. do pt. w godzinach 09:00 – 17:00)
Każdy uczestnik Pracowniczego Programu Emerytalnego może uzyskać w prosty sposób dostęp do swojego konta w Serwisie Transakcyjnym, który pozwala mu:
Skorzystaj z usługi mojeID i uzyskaj w szybki i bezpieczny sposób dostęp do Serwisu Transakcyjnego.
Wystarczy otworzyć konto, wybierając opcję potwierdzania tożsamości za pomocą usługi mojeID. System pokieruje Państwa przez kolejne kroki weryfikacji danych, aż do uruchomienia dostępu online.
Jeśli Państwa banku nie ma na liście usługi mojeID, prosimy o skorzystanie z formularza i weryfikację tożsamości poprzez Wirtualny Oddział.
Zapraszamy Państwa do kontaktu:
pod numerem dedykowanej infolinii emerytalnej
22 355 46 71(od pon. do pt. w godzinach 09:00 – 17:00)
pod adresem
emerytalne.generali-investments@psat.pl(od pon. do pt. w godzinach 09:00 – 17:00)