Szanowni Państwo,
Informujemy o zmianie Regulaminu świadczenia usług pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu Jednostek Uczestnictwa przez Generali Investments Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z dniem 1 czerwca 2022r. w następujący sposób:
- w § 6 ust. 17 pkt 1 otrzymuje nowe, następujące brzmienie:
„w siedzibie Towarzystwa przy ulicy Senatorskiej 18 w Warszawie,”;
- § 11 ust. 1 otrzymuje nowe, następujące brzmienie:
„Reklamacje mogą być składane w następujący sposób:
1. osobiście, ustnie lub na piśmie w siedzibie Towarzystwa lub w ProService Finteco Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
2. za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres:
- Towarzystwa: Generali Investments TFI SA., ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa, lub
- Agenta Transferowego: ProService Finteco Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 12A, 02-673 Warszawa, lub
3. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje-tfi@generali.pl; w tytule korespondencji należy wpisać: ,,Reklamacja”,
4. telefonicznie za pośrednictwem ProService Finteco pod numerem: 22 588 18 51 (pon.-pt. w godz. 9:00-17:00),
5. za pośrednictwem Serwisu Transakcyjnego,
6. za pośrednictwem Wirtualnego Oddziału”.
Zmiany wynikają ze zmiany adresu Generali Investments TFI S.A. od 01.06.2022r. na adres przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa oraz zmiany adresów elektronicznych e-mail i numerów telefonicznych.
Tekst jednolity Regulaminu dostępny jest na stronie internetowej www.generali-investments.pl w zakładce Informacje/Dokumenty/Dokumenty i Regulaminy oraz w załączeniu do niniejszego ogłoszenia.