Bezpieczniej i łatwiej – od 27.02.2023 r. Generali Investments TFI wprowadza zmiany w logowaniu do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej.
Dwuskładnikowe uwierzytelnianie logowania do serwisu transakcyjnego
Bezpieczeństwo danych w Internecie, szczególnie tych wrażliwych, jest niezwykle ważne. Z tego powodu rozszerzamy logowanie do serwisu transakcyjnego o drugi etap. Po wpisaniu loginu i hasła konieczne będzie potwierdzenie logowania za pomocą kodu SMS lub kodu jednorazowego z listy kodów. Dodatkowe zabezpieczenie utrudni uzyskanie dostępu do konta osobom nieupoważnionym, np. w przypadku zgubienia danych do logowania lub ataku phishingowego.
Najczęściej używane urządzenia będzie można dodać do listy urządzeń zaufanych. Logowanie przy ich użyciu nie będzie obejmowało drugiego kroku autoryzacji.
Logowanie do aplikacji mobilnej za pomocą kodu PIN lub odcisku palca
Dotychczasowy sposób logowania do aplikacji mobilnej za pomocą loginu i hasła zostanie zastąpiony logowaniem za pomocą kodu PIN lub odcisku palca. Druga możliwość będzie dostępna dla użytkowników, których urządzenia mobilne wyposażone są w taką funkcję.
Dzięki tej zmianie logowanie do aplikacji mobilnej będzie jeszcze szybsze i bezpieczniejsze.
Jeśli nie korzystasz z aplikacji mobilnej, możesz ją pobrać w Google Play i AppStore.