Jak kupować fundusze?


Brak opłat manipulacyjnych
  • 0 zł za obsługę 
  • 0 zł za zlecenie nabycia, zamiany, konwersji, odkupienia
  • 0 zł za otwarcie konta emerytalnego IKE/IKZE
     


Dostęp do pełnej oferty Generali Investments TFI

Dostęp do inwestycji, gdziekolwiek jesteś

Dzięki dostępowi online (Serwis Transakcyjny) masz  pełną informację o swojej inwestycji oraz możliwość składania zleceń bez wychodzenia z domu. Dodatkowo poprzez Aplikację Mobilną uzyskasz podgląd inwestycji i złożysz podstawowe zlecenia w swoim telefonie.


Promocje dla klientów bezpośrednich


 


Jak kupić fundusz?


Otwórz konto w 5 minut

Jeśli jeszcze nie wybrałeś funduszu lub posiadasz inwestycję bez dostępu online - wystarczy, że zautoryzujesz dane przy pomocy swojego konta w banku. W kilka minut otworzysz dostęp online do Serwisu Transakcyjnego z podglądem inwestycji oraz możliwością zakupu funduszy i kont emerytalnych.


Jak to zrobić?

1. Wybierz opcję „Otwórz konto” na Stronie Głównej.
2. Potwierdź tożsamość online za pomocą konta w bankowości internetowej.
3. Uzupełnij dane konta i autoryzuj kodem SMS.
4. Odbierz e-mail z potwierdzeniem otwarcia konta w Serwisie Transakcyjnym, zaloguj się danymi, które podałeś w formularzu i rozpocznij inwestowanie otwierając rejestry w wybranych subfunduszach.

 Spotkaj się z konsultantem w Wirtualnym Oddziale

Jeśli chciałbyś, aby w procesie zakupu towarzyszył Ci nasz konsultant, nie musisz umawiać się na wizytę w biurze – wystarczy, że wybierzesz opcję rozmowy wideo w Wirtualnym Oddziale i tam złożysz zlecenie.


Jak to zrobić?

1. Przygotuj niezbędne dokumenty – dowód osobisty oraz dane kontaktowe i numer rachunku bankowego.
2. Upewnij się, że Twój komputer posiada podłączoną kamerę internetową i mikrofon.
3. Wybierz opcję rozmowy wideo w Wirtualnym Oddziale, a następnie oczekuj na połączenie z konsultantem.

Wirtualny Oddział dostępny jest od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, bez konieczności wcześniejszego umawiania się.
 

 Umów się na spotkanie w Punkcie Obsługi Klienta


POK TFI

1. Skontaktuj się z nami pod numerem tel. 22 588 18 51.
2. Po ustaleniu terminu oraz godziny wizyty przyjdź na spotkanie w naszym Punkcie Obsługi Klienta.

ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa


 

POK Agenta Transferowego 

Zapraszamy też do Punktu Obsługi Klienta Agenta Transferowego ProService Finteco Sp. z o.o.*

ul. Konstruktorska 12A ( wejście C, IV piętro)
02-673 Warszawa

(poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00)

*POK Agenta Transferowego nie realizuje obsługi w ramach Pracowniczych Planów Emerytalnych (PPE), Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) i Funduszy Inwestycyjnych Zamkniętych.
 

  • ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA
  • BANK BNP PARIBAS S.A.
  • BANK SPÓŁDZIELCZY W PŁOŃSKU
  • BANK SPÓŁDZIELCZY W RASZYNIE
  • BIURO MAKLERSKIE BANK PEKAO SA
  • BANK HANDLOWY W WARSZAWIE S.A. 
  • CERES DOM INWESTYCYJNY S.A.
  • DOM INWESTYCYJNY XELION SP. Z O.O.
  • DOM MAKLERSKI BDM SA
  • DOM MAKLERSKI BOŚ/BANK BOŚ
  • DOM MAKLERSKI MBANKU S.A.
  • EVO Dom Maklerski S.A.
  • F-TRUST iWEALTH S.A.
  • GENERALI FINANCE SP. Z O.O
  • GENERALI INVESTMENTS TFI SA
  • ING BANK ŚLĄSKI SA 
  • IPOPEMA Securities S.A.
  • KUP FUNDUSZ S.A.
  • MBANK S.A.
  • Michael / Ström Dom Maklerski S.A.
  • NOBLE SECURITIES S.A.
  • NIEZALEŻNY DOM MAKLERSKI S.A.
  • PHINANCE S.A.
  • PRIVATE WEALTH CONSULTING SP. Z O.O
  • PROFITUM WEALTH MANAGEMENT SP. Z O.O.
  • PROSERVICE FINTECO SP. Z O.O.
  • Q VALUE SP. Z O.O.
  • SANTANDER BANK POLSKA S.A.
  • STARFUNDS SP. Z.O.
  • TRÓJMIEJSKA KANCELARIA FINANSOWA SP. Z O.O.
  • VeloBank S.A.